12 high-end appartementen

Pieterskerkhof, Utrecht

Authentiek wonen in het hart van Utrecht

Modern wonen, rijksmonumentale locatie. Hoogwaardige afwerking, authentieke details. Rustig, toch bruisend. Schijnbaar tegenstrijdig, maar in Lyceum komt het beste van werelden samen. In de luwte van het levendige stadshart is dit oude schoolgebouw getransformeerd tot 12 high-end appartementen. Geniet van luxe wonen op een locatie met een verhaal. Welkom in Lyceum.

“Hoge plafonds, een fijne indeling en een oase van licht.

Lyceum biedt tijdloze stijl in een comfortabele, moderne uitvoering.”

Wij zetten de vele voordelen en unieke
eigenschappen graag voor u op een rij

7 studio’s

• Woonoppervlakte van 41m2 tot 60m2
  • Huurprijs vanaf € 1.450,-

3 maisonnettes

• Woonoppervlakte van 61mtot 87m2
  • 2 of 3 woonlagen
  • Huurprijs vanaf € 1.695,-

2 appartementen

• Woonoppervlakte van 65m2
  • Balkon van 5m2
  • Huurprijs vanaf € 1.850,-
  • Het genot van wonen begint al bij de gezamenlijke binnenruimtes vol licht, zoals het prachtige trappenhuis met sfeervolle terrazzo vloer en sierlijke elementen.
  • Het gebouw is optimaal ingericht en van alle gemakken voorzien. De woningen zijn voorzien van airco, zonnepanelen en duurzame verwarming.
  • De muren zijn tot aan de hoge plafonds glad gestuct en gesausd in een lichte kleur in fijn contrast met de licht eikenhouten gekleurde vloer.
  • De keukens zijn voorzien van de nieuwste inbouwapparatuur van Bosch: met o.a. een koel-/vriescombinatie, combi-oven, vaatwasser en inductiekookplaat.
  • De badkamer kenmerkt zich door de hoogwaardige afwerking. De betonlook tegels in combinatie met de witte ronde waskom, regendouche, designradiator, mooie douchewand en spiegel met verlichting geven u elke dag weer een ontspannen spa-momentje.

Door de tijd heen

De middagzon valt langs de Domtoren door de hoge ramen naar binnen. De houten vloeren kleuren langzaam goud. Dit is thuiskomen. Alles in uw woning is tot in de puntjes afgewerkt. Toch voelt u de rijke historie die dit oude schoolgebouw ademt. Van het authentieke trappenhuis tot de hoge plafonds en de originele architectuur. De karakteristieke elementen verklappen dat dit gebouw door de tijd heen heeft geleefd en nu een nieuwe bestemming heeft.

Waar ooit de schoolbanken stonden, staat nu uw stoffen sofa. Daar waar het schoolbord hing, schitteren de penseelstreken van uw favoriete kunstenaar. Op de afgeschermde, groene buitenplaats drinkt u koffie in de zon; vroeger was het er speelkwartier.

De middagzon valt langs de Domtoren door de hoge ramen naar binnen. De houten vloeren kleuren langzaam goud. Dit is thuiskomen. Alles in uw woning is tot in de puntjes afgewerkt. Toch voelt u de rijke historie die dit oude schoolgebouw ademt. Van het authentieke trappenhuis tot de hoge plafonds en originele architectuur. De karakteristieke elementen verklappen dat dit gebouw door de tijd heen heeft geleefd en nu een nieuwe bestemming heeft.

In de luwte van de binnenstad, alles binnen handbereik

Stelt u zich eens voor. Wonen in het bruisende hart van Utrecht, aan de voet van de Dom. Van de kleurrijke winkels tot aan levendige restaurants en beroemde bezienswaardigheden: alles ligt op loopafstand. Wilt u er een keer op uit? Dan ligt Utrecht Centraal op slechts een kilometer afstand.

Ook wanneer u even wilt ontsnappen aan het stadsleven pakt u gemakkelijk de fiets uit uw eigen berging (5m2) en staat u binnen een kwartier in Landgoed Amelisweerd. Aan het besloten privé binnenhof bij uw woning zijn daarnaast enkele parkeerplekken beschikbaar.

Blijf op de hoogte

Heeft u interesse in een woning in Lyceum? De appartementen worden naar verwachting in augustus 2022 opgeleverd. Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Meld u aan voor onze nieuwsbrief door onderstaand formulier in te vullen. Liever persoonlijk contact? Ons team staat voor u klaar. Bel ons gerust tijdens kantooruren op 030 – 204 5014.

Disclaimer
Deze promotie is geen aanbod. Het is een verzoek tot aanmelding aan geïnteresseerden om op de hoogte gehouden te worden over het geadverteerde eigendom. Er kan door de eigenaar, Bridges Real Estate, geen aanbod van de geadverteerde eenheden worden gedaan en er kunnen geen depositos worden aanvaard, of reserveringen, bindend of niet-bindend, worden gemaakt. Tekeningen van het gebouw zijn artistieke uitingen en geven de geplande schaal en geest van het gebouw weer. Dergelijke afbeeldingen dienen uitsluitend ter illustratie.
www.bridgesre.nl